English isn't our thing?

Minns ni att jag satt med ett engelska arbete för någon vecka sedan? Ett arbete som egentligen skulle vara grupparbete, men som verkligen inte var det+ Vi fick tillbaka det idag, med ett ig. Så nu är det engelska som gäller, igen. Önska mig lycka till va?

Kemiprov idag också och det kändes... hmm... Det kändes inte alls. Jag bara skrev och hoppas på det bästa, sen får vi se hru det verkligen gick. Jag har verkligen ingen känsla om det gick bra eller dåligt denna gången och det känns minst sagt annorlunda.

Nu är jag grymt trött och även om klockan bara är åtta tänker jag krypa ner under mitt täcke och titta på tv, för att somna tidigt eller inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0